Kalla dagar

Usch vad kallt det är ute nu igen..! Igår var jag i stallet på Täby galopp och det var ruggigt kallt. Jag och en annan tjej var ute och tömkörde en häst, och mina fingrar blev så kalla så jag bara ville gräva ner mig i snön och gråta :P När vi kom in i värmen igen så kändes det som om någon stog och slog med en hammare på mina fingrar..! Hemskt ont gjorde det.

Idag var det ännu en dag i stallet, men i dag red jag på min medryttarponny.  Det var riktigt kul (även om det var riktigt kallt) för jag red snabbt i snön med henne :) Även om mina ögon tårades av vinden (och så frös det till is på mina kinder) så var det väldigt kul när snön yrde bakom oss :D

Hur som helst, riktigt kalla dagar nu =( Önskar snön kunde smälta nu.. (översvämning? ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0