Importerna hemma :)

Visserligen var det ett tag sedan mina nya kaniner kom hem, men jag har inte orkat uppdatera ^^
Hur som helst så är ju iallafall teddysarna från Holland äntligen hemma nu :) Båda två (en hona, en hane) är superfina! Honan är ju dessutom dräktig, hon parades i Holland så pappan finna inte här i Sverige. Så nu blir det förhoppningsvis bebisar om ca 2,5 veckor :)


Hanen, som heter Aslan






Honan, vackra Wienzha





Har ni missat att jag har en hemsida enbart om mina kaniner? www.guldkustens.webs.com


Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Himla söta kaniner du har :) Jag har också en kanin, dom är underbara djur!

2010-08-11 @ 21:02:49
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0